13 Jul 2012

Nyah kan Jerawat mu!


Ahhhh jerawat! Dulu itulah reaksi saya bila tengok kat cermin. Jerawat ni kan isu popular sepanjang zaman. Dulu bila tengok cermin, mesti rasa nak picit-picit ja jerawat ni. Sudah la ambil tindakan mudah, tempek foundation tebal-tebal, mesti la teruk kan. Tapi sekarang tak lagi, tak payah nak gundah gulana macam dulu dah. Apa yang saya buat? Saya cuma amalkan pengambilan vitamin iaitu Vitamin E dan Energizing Soy Protein (ESP). Inilah perbezaan saya.


Berminat? Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan