0


Saya seorang surirumah tangga sepenuh masa berumur 34 tahun. Bila dah kata surirumah dah tentulah saya orangnya yg pusing 1 rumah ke depan ke belakang ke atas dan ke bawah untuk memastikan 1 rumah bersih tanpa habuk pun. Sampailah saya sedar tapak kaki saya mula merekah, kasar dan tajam. Ada yang sampai terkoyak kulit, nak pijak lantai pun sakit ya amat.

Balik kampung mengeluh pada adik masalah tapak kaki saya sampai kadang jadi malu dengan suami sebab kaki selalu bergesel dengan kaki dia masa tidur. Adik mula cadangkan saya untuk cuba vitamin C dari Shaklee sebab dia juga mengamalkannya masa tu.

Lepas 2 bulan pengambilan VIT C dengan konsisten tapak kaki beransur pulih, lebih lembut,tidak koyak & yang lebih penting sudah hilang tajam-tajamnya. Begitu juga dengan tapak tangan saya sudah lembut tak kasar macam dulu lagi sedangkan saya masih membasuh pinggan masih membasuh baju-baju kotor & pegang sabun.

Lebih teruja bila kulit muka juga berubah jadi lembab-lembab. Untuk pengetahuan semua,dulu saya adalah pengguna tegar krim malam. Saya mesti sapu krim malam sebelum tidur sebab saya ada masalah muka beruam-ruam kecil. Hanya krim malam sahaja yang bantu saya sejak dulu.Tapi semenjak saya makan VIT C, saya jugak tinggalkan rutin menyapu krim malam sebab sebenarnya rimas nak tidur dengan krim duk ada kat muka(panas-muka berpeluh).

Alhamdulillah siapa sangka VIT C mampu membantu saya atasi masalah kulit muka juga. Tiada lagi ruam-ruam kecil, jerawat pun segan nak naik waima ketika datang bulan sekalipun.
Memang tak menyesal la beli VIT C ni,kulit lembut dari muka sampai tapak kaki.

Sebotol boleh tahan sampai 6 bulan sebab saya cuma mengamalkan sebiji sehari sahaja. Lebih menjimatkan sebab saya tak perlu lagi buang duit untuk beli krim-krim malam hanya untuk mencantikkan muka. Sebotol VIT C untuk seluruh badan, penjimatan berbaloi dari SHAKLEE. Alhamdulillah, terima kasih SHAKLEE.



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp saya terus di : http://shakleepengedarsah.wasap.my/
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top