0
Awak pasti pernah memberikan sesuatu yang istimewa kepada ibu bapa awak sebagai hadiahkan. Jadi jika awak sedang mencari sesuatu hadiah terbaik untuk mereka sebagai mengingati tarikh istimewa seperti tarikh lahir, ulang tahun perkahwinan atau hari ibu mahupun hari bapa, apa kata awak hadiahkan sesuatu yang unik seperti suplemen Shaklee.

Cuba anda hadiahkan suplemen Shaklee untuk kesihatan mereka.



Amazing Golden Set Shaklee. Set ni memang khas untuk diberi kepada warga emas bagi mendapatkan penuaan yang sihat dan menghilangkan sakit-sakit badan.

Set ini terdiri daripada:

1. Vivix

Vivix ni memang product premium daripada shaklee dan menjadi kegemaran kepada ramai orang. Vivix terbukti berkesan untuk membaiki kerosakan sel dari peringkat DNA lagi. DNA yang rosak akan dibaiki dan menghasilkan sel yang lebih sihat. Vivix juga menggalakkan penuaan secara sihat.

Pengambilan Vivix membuatkan badan mak ayah lebih bertenaga dan sihat. Sakit badan dan lenguh2 pun boleh hilang. Kalau mak ayah ada penyakit kencing manis ke, darah tinggi ke, lagi la wajib ambik vivix ni. Vivix bantu badan ajdi lebih kuat dan menentang penyakit tu. Wajib ambil Vivix!

2. Energizing Soy Protein (ESP)

ESP ni sangat bagus diambil untuk memberi tenaga kepada mereka. Tambahan pula ada yang tak lalu makan kan, so bila ambil ESP, dapatlah jugak bagi tenaga untuk mereka. ESP ni bagus diambil kerana mempunyai indeks glisemiks rendah dan sangat sesuai diambil oleh pesakit kencing manis.

3. Vitalea

Vitalea ni adalah sejenis multivitamin. Vitalea mampu membekalkan segala nutrien yang diperlukan oleh badan. Apabila badan mak ayah dapat nutrien dan zat yang cukup, badan mereka akan jadi lebih kuat dan sihat. Di samping tu, bila badan cukup zat ni, mestilah lebih bertenaga kan :)

4. Omega

Selalunya bila makin berusia, orang tua tends untuk ada darah tinggi sebab salur darah mereka makin kecik. Jadi, elok sangatlah bagi omega ini untuk cairkan darah bagi darah mengalir dengan baik. Omega ni jugak anti radang yang baik. Jaid, kalau mak ayah sakit lutut ke elok sangat lah bagi makan omega ni.

5. Ostematrix

Ostematrix ni kaya dengan kalsium, magnesium dan vitamin D. vitamin D tu membantu penyerapan kalsium dengan lebih optimum ke dalam badan. Penting sangat untuk mak ayah kita ni ambil ostematrix untuk elakkan tulang rapuh atau osteoporosis. Di samping itu, ostematrix juga bantu hilangkan lenguh-lenguh badan.

Jadi bagaimana? Anda sudah dapat idea untuk hadiahkan kepada ibubapa anda.


 set ibu bapa shaklee

Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO



 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top