0

Pada Februari 2016 , kami buat keputusan nak hijrah ke Ampang. Jadi masa sibuk nak packing barang nak pindah. Ziela masuk dalam bilik, sebab nak keluarkan baju dalam bilik. Sebab anak tengah tidur masa tu Ziela tak on lampu. Dalam gelap, tarik kotak. Tiba-tiba kaki rasa kebas. Rupanya bola bowling suami yang berat tu jatuh atas kaki. Ya Allah. Sakit sangattt. Allah saje tau. Menangis tengok. Tiba-tiba kaki membengkak. Dalam keadaan sakit heret kaki keluar. Tunjuk kat suami. Sambil menangis cakap. "Bang kaki sayang cacat dah.. Tulang retak patah dah" sambil menangis.

Mintak suami ambikkan botol Vivix dan Herbal Blend. Picit sebanyak nya Herbal Blend atas kaki. Dan terus minum Vivix tanpa sukatan.
Malam tu tak boleh tidur. Sebab malam kan sejuk. Angin masuk banyak sebab bengkak. Menangis sambil tidur. Sebab berdenyut.
2-3 hari solat sambil duduk, tak boleh pakai kasut, kaki bengkak sentuh kain pun ngilu.

Alhamdulillah selepas hari ke-4 kami pindah. Punggah barang, saya dah rasa 95% hilang rasa sakit. Cuma bila tekan. Masih rasa la. Dan dapat rasa tulang tak ditempatnya. Dan harini, dah masuk bulan ke 10. Ziela nak bgtau. Alhamdulillah Ziela tak cacat. Tak tempang. Dengan habiskan sebotol Vivix dalam masa seminggu. Dan maintain vitamin kesihatan lain.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 vivix



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top