0

Hana suka makan supplement. Alhamdulillah sangat. Maybe terikut mama kot noh? Hehe mama kalau time makan supplement, sekali cekak masuk mulut. Taw dak cekak tu mcm mana? Hehe GENGGAM lah.

Dari kecik kot kan dok tengok mama senang makan ubat, supplement, so jadi senang pada hana. Good!!

So bila hana join shaklee ni, kan ke memang elok sangat? Hehe ape ubat/supplement mama makan hana taw lah. Perlu ke tidak, kenapa kena makan, semua lah.

Ritu belikan mama macam2. Lecithin, oste, zinc, AJHT, Herblax, Omega dan apa lagi x ingat dah. Haaa semua ni koleksi mama. Memang suka bebenor. Hihi so ritu 1 hari mama dok komplen.

"Tangan mama rasa kebas nim tak taw sebab apa. Banyak yang dah habis supplement mama"

Seperti doktor tak bertauliah, dengan konfidennya, aku cakap. Omega tu. Lepas tu hana beli omega bagi mama. Share2 kihkihkih. Dan2 mama komen masa sapu sampah kat laman umah.

"Hana, KEBAS2 mama tak dak dah lah. Baguih la omega tu. Hana nanti beli bagi mama lagi na?"
"Kan ana dah ckp haha.. makcik yah pon kata dia TAK SAKIT LUTUT dah."


Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

Omega Guard



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top