0

Entah macam mana mak dapat penyakit payudara bernanah dan berdarah. Saya hanya beri je dengan harapan penyakit mak tu sembuh dan dengan harapan mak tak kena kanser. Semoga kisah ini memberi impact yang besar kepada anda.
..............................................................................

Assalamualaikum. Saya Norhana Binti Hashim, berumur 55 tahun, mempunyai 3 orang anak dan 5 orang cucu. Apabila kita sudah meningkat tua, macam-macam penyakit yang datang. Pertama sekali darah tinggi dan kolestrol tinggi. Kedua, batuk yang tidak baik berbulan-bulan. Makan bermacam-macam jenis ubat pun tak baik-baik sampai terpaksa pakai 4 pam. Selepas itu saya diserang sakit saraf sampai tak boleh berjalan. Masa tu anak-anak semua belajar di Universiti. Saya mesti kerja untuk membantu suami. Dah puas saya pergi ke hospital, masuk keluar HUKM.
..
Satu hari ada seorang hamba Allah menasihatkan saya makan suplemen (Vitamin) dan saya berjumpa satu jenama bernama Shaklee. Masa tu saya tidak kira dia mahal atau murah asalkan penyakit saya baik kerana saya hendak pergi mengerjakan haji. Dalam masa yang sama Allah anugerahkan 1 lagi penyakit , sebelah payudara saya keluar nanah dan darah. Yang tu paling mencabar diri saya dan juga anak-anak. Tetapi saya teruskan hajat saya untuk mengerjakan haji dengan membawa penyakit saya (darah tinggi, kolestrol tinggi, sakit saraf dan payudara bernanah). Saya terus makan suplemen shaklee. Bukan masa tu kita makan boleh baik serta merta, makan masa jugak, tapi setiap kali saya makan ada perubahan pada diri saya. Alhamdulillah, sekarang saya dah pulih dari semua penyakit yang saya alami sebelum ini. Saya juga sudah monopous selepas balik dari haji. Ramai wanita takut bila monopous. Alhamdulillah, saya dapat atasinya dengan memakan suplemen shaklee.
..
Suplemen shaklee betul-betul menunjukkan perubahan yang ketara dari kepala sampai ke kaki. Perubahannya sangat cepat dari dalaman sampai luaran. Suplement yang saya amalkan adalah Vivix, Collagen Powder Shaklee, Phytocol ST, Herblax, Alfalfa, DTX Complex. Saya bebas dari penyakit yang saya ada dulu. Saya bukan nak cantik, yang saya mahu kesihatan yang baik supaya saya boleh mengerjakan ibadat. Kalau kita sihat senanglah kita nak solat dan nak ke masjid, itu niat saya. Alhamdulillah Allah SWT telah mengkabulkan doa saya.
..............................................................................

Alhamdulillah, bukan 1 malahan sampai 5 penyakit dihidapi berkurang dengan Shaklee. Ramai yang tegur mak saya nampak muda dari dulu. Bukan setakat muka je nampak muda tapi sel-sel tubuh pun kembali muda. Bila sel-sel tubuh kita kembali muda maka organ-organ badan kita dapat berfungsi dgn baik.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan.






Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top