0
Ada satu waktu tu saya tengah menggoreng ikan, nak terbalikkan ikan tu tiba-tiba minyak meletup...terpercik minyak panas kat tangan saya...pedih jangan cerita la kan bukan sikit yang kena...merata tempat kat tangan saya yang kena...

Selalunya saya akan ambil ubat gigi sapu kat tempat yang kena tu...tapi saya cepat-cepat ambil vivix dan sapu kat semua tempat yang terpercik tu sebab teringat ada SID lain pernah buat..

Tapi memang menjadi la...tak sampai 5 minit sapu vivix, kulit dah tak rasa perit dah...takde jadi gelembung kulit akibat kena minyak tu...dan saya sambung kerja-kerja memasak saya macam biasa...

Selesai masak saya basuh tangan dan tengok memang takde tinggal bekas percikan...macam tak kena minyak pun. Vivix terbaiklah!!!

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.

 Vivix




Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA Jika anda mendaftar ahli Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top