0

Saya nak kongsi kegembiraan saya selepas menggunakan produk Shaklee. Saya berumur 23 tahun. Saya seorang yang suka bergaya dan sukakan kecantikan. Normal lah kalau wanita suka pada kecantikan kan?

Saya juga suka bermake up dan suka bergaya. Namun ada suatu masa, masalah kulit yang saya hadapi, buat saya nampak comot bila nak melawa. Muka saya berminyak, kulit muka nampak kusam dan tak berseri. Lebih-lebih lagi pada waktu tu, saya berkerja sebagai seorang pembuat kek di sebuah bakeri di Subang. Keadaan kulit saya menjadi semakin tidak terurus. Muka lebih senang naik jerawat dan parut susah nak hilang.

Sampai satu tahap, saya malas dah nak cantik-cantik pergi kerja. Saya biar je kulit saya yang kusam tu. Sehinggalah kakak saya mula kenalkan saya dengan produk Shaklee.

Antara produk yang saya ambil adalah ESP, Vitamin C, Garlic Complex dan juga Nutriwhite Cleanser.

Dulu masa mula-mula, saya ada la rasa malas jugak nak konsisten makan. Tapi, sejak saya nampak perubahan yang ketara pada kulit muka saya, saya terus jadi rajin nak konsisten.

Kulit muka saya kembali berseri, sihat, parut jerawat pun hilang dan yang paling penting dah tak berminyak lagi!

Saya suka sangat-sangat. Sekarang, saya dah tak payah make up bila pergi kerja. Saya rasa kulit saya makin cantik dan keyakinan saya makin bertambah bila kulit dah bersih.

Sekarang ni saya teruskan ambil ESP, Vitamin C dan Garlic untuk sistem imun badan saya. Saya memang senang demam dan selsema. Sekarang dah takda lagi.

Alhamdulillah. Terima kasih Shaklee!! Saya nak jadikan satu Set Nutriwhite Shaklee nanti sebagai hantaran kahwin saya tahun depan.


Perlukan Rundingan atau Ingin mendapatkan Produk Shaklee?

Saya perunding bertauliah anda

Umi Nazrah
Pengedar Sah Shaklee
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_shaklee
PM kami di
www.facebook.com/messages/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


Catat Ulasan

 
Top