1

Pengalaman peribadi Umi dalam menggamalkan Alfalfa ni adalah bila Umi konsisten makan Alfalfa, Umi rasa kulit muka lebih lembap dan montok aja. Bila terlupa nak ambil Alfalfa lak, ada terasa kulit muka kering dan rasa macam ke-tua-an pulak. Hehehehe

Jadi apa sebab Alfalfa ni boleh menjadikan Umi dan juga anda semua awet muda? Ada 10 sebab. Meh baca!

1. The American Dermatology Association telah membuktikan secara klinikal bahawa alfalfa membalikkan penuaan kulit wajah. Tahu tak, kulit adalah SATU organ yang meliputi seluruh badan, bukan hanya di muka kita tu aje!

2. Alfalfa adalah salah satu daripada sumber tumbuh-tumbuhan beberapa vitamin K. Ia dianggap sebagai "makanan", bukan herba atau vitamin dan ia adalah selamat untuk mengambil apa-apa jenis ubat tanpa kesan sampingan. Malah, apabila seorang perempuan mengandung, Alfalfa dikira sebagai dua hidangan sayur-sayuran hijau sehari! Awas: individu yang mengambil Coumadin atau Heparin yang boleh mencairkan darah tidak perlu mengambil vitamin K tanpa berunding dengan doktor mereka.

3. Alfalfa juga mengandungi 8 enzim pencernaan, pelbagai mineral surih (seperti kalsium / magnesium) dan kuantiti Vitamin A, D dan E yang tinggi.

4. Alfalfa adalah tumbuhan protein, jadi ia secara semulajadi membantu badan dalam menghapuskan "bengkak" yang disebabkan oleh pengekalan air tanpa kekurangan nutrien badan sama ada dari pengambilan karbohidrat yang berlebihan atau hormon semasa kitaran haid.

5. Nutrien dalam alfalfa membolehkan tubuh untuk menghasilkan kolagen sendiri supaya kulit boleh "ditegangkan," sementara vena varikos di bawah mata boleh dikurangkan dan lingkaran hitam di bawah mata boleh dihilangkan.

6. Alfalfa adalaah beralkali yang dapat membantu mengimbangi ketidakseimbangan asid daripada gula, makanan diproses atau daging. Badan kita PERLU bersifat kealkalian kerana kebanyakan badan kita adalah terlalu berasid.

7. Alfalfa juga telah terbukti secara klinikal untuk menjadi anti-kanser dan berkesan sebagai anti-radang tanpa sebarang kesan sampingan. Alfalfa diperlukan untuk mereka yang mempunyai artritis, kecederaan sendi atau kesakitan otot dari berlebihan.

8. Alfalfa merangsang pertumbuhan rambut dan kuku.

9. Alfalfa adalah kualiti yang optimum, organik dan bebas racun perosak. Cara ia diproses istimewa supaya nutrien tetap utuh tanpa ada apa-apa perubahan kepada protein sifat molekul. Itulah mengapa anda tidak akan mendapat berat badan dengan Alfalfa.

10. Kandungan protein Alfalfa adalah 50%. Ini kerana tumbuhan alfalfa yang meletakkan ke bawah sistem akar yang dalam, ia dapat menyerap mineral yang banyak tumbuhan lain tidak lakukan - jadi ia lebih kaya dalam pelbagai mineral surih daripada sayur-sayuran lain.

11. Alfalfa boleh membantu tubuh dengan keseimbangan hormon. Pengambilan alfalfa merangsang kelenjar pituitari, yang seterusnya mengawal keseimbangan hormon, termasuk pelepasan dalaman Hormon Pertumbuhan Manusia (ditunjukkan dalam kajian klinikal di Institut Kesihatan).

Satu lagi rahsia wanita awet muda adalah apabila disayangi oleh suami. Hehehehe. Bila dilayan bak permaisuri, pastilah muka asyik tersenyum je kan. Rumah tangga ceria dan bahagia je.





Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk mencuba.



Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

  1. assalamualikum singgh follow sini, mmg best produk shaklee ni kaknoor pun sdg guna jugak

    BalasPadam

 
Top