1

Wajah cerminan peribadi sebab nya perkara pertama yang orang pandang adalah wajah kita. Ada sesetengah orang beranggapan tak perlu untuk cantik dan mereka bertanyakan soalan pada Umi "kenapa nak ubah ciptaan Allah SWT?"

Allah SWT pun sukakan kecantikan. Tapi kalau niat kita nak cantik tu adalah untuk riak, bangga diri, menunjuk-nunjuk macam Mami Jarum tayang gelang kat tangan tu, memang TIDAK la kan. Kita niatkan hati, minda dan perasaan kita bahawa kita nak cantik adalah untuk suami, kita nak cantik sebab nak naikkan semangat diri diri. Malah tak salah pun kita nak jaga kebersihan wajah kita. Cantik adalah subjektif, pandangan yang berbeza pada setiap individu. Tetapi kebersihan tubuh badan termasuklah wajah adalah satu kemestian. Kerana tu jugak la salah satu petua untuk cantik adalah dengan wudhu'

Walaubagaimanapun, segelintir orang ada masalah kulit kusam yang serius. Malah mereka yang sukakan aktiviti outdoor, lebih mudah dapat masalah kulit terbakar. Contohnya macam salah seorang pengguna ni


Tahun 2011 (Sebelum)

Umur saya waktu ini 29 tahun. Mempunyai seorang anak. Muka saya nampak masih keanak-anakkan tetapi kulit wajah yang gelap dan kusam menjadikan ia kurang menarik. Nampak biasa-biasa sahaja kan! Saya gemar aktiviti outdoor. Jadi, muka saya mudah terbakar. Sangat stress tau.....

Tahun 2014 (Selepas)

Umur saya kini 32 tahun. Mempunyai 3 orang anak. Kalau dilihat pada gambar tersebut, nampak perbezaan yang ketara. Muka saya nampak dah semakin matang tetapi kulit wajah nampak berbeza. Cerah, bersih dan tidak perlu memakai make up yang tebal. Jerawat tak usah cerita. Dah segan nak singgah! SunBurn pun tiada. Saya sangat suka! Hehehehe

Alhamdulillah. Inilah hasilnya setelah saya konsisten dengan ESP SHAKLEE dan VITAMIN C sejak tahun 2012. Selain untuk mendapatkan kesihatan yang baik, saya mendapat BONUS KULIT CANTIK!

 Hilangkan Kulit Kusam


Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di atas untuk buat pesanan.
Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.
Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top