0
Sana sini kecoh suruh boikot ESP. Cakap pasal keburukan soya, soya boleh mengubah lelaki menjadi keperempunan dan sebagainya. Di masa-masa promo ESP apatah lagi kebencian ESP akan diviralkan.

RUPA-RUPANYA ESP Shaklee ni SESUAI UNTUK SEMUA.

ESP act as energizer, boost and maintain milk production,healthier pregnancy and OF COURSE untuk keanjalan kulit agar tetap awet muda and lots more benefits.

DAPATKAN SEKARANG. Hanya RM150.00 **(last up to 2months++) Shaklee Energizing Soy Protein is a high quality protein source from soy which is low in fat and contains no cholesterol. It is formulated to provide nine essential amino acids and twelve essential vitamins to facilitate protein utilization by the body.

TAHUKAH ANDA ?
Shaklee adalah syarikat pertama yang mewujudkan suplemen protein berasaskan kacang soya. Sebenarnya, pengasingan soya pertama yang pernah dihasilkan adalah dicipta oleh Dr. Forest C. Shaklee pada tahun 1970an. Selang beberapa tahun kemudian, beberapa ujian klinikal telah membuktikan apa yang ditemui oleh Dr. Shaklee sebelumnya yaitu protein soya merupakan sebuah blok binaan utama bagi membina kesihatan jangka panjang.

APA ITU ESP? ESP adalah singkatan daripada ENERGIZING SOY PROTEIN

ESP adalah makanan utama dalam program Shaklee. Amat penting dalam diet harian kita. Ia merupakan minuman berkhasiat ,sumber lengkap protein secara biologi yang bermutu paling tinggi yang dihasilkan dari kacang soya.Ia memberi tenaga yang berpanjangan dan membaikpulih sel-sel dan tisu-tisu yang rosak.

Soy Protein Shaklee mengandungi 14 grm protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air ( bukan dengan bahan kimia ) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan lactose. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik . Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.
Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya. (GMO) dimana is disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat.


SIAPA PERLU PADA SOY PROTEIN INI ?

1. Orang yang ingin kekal sihat..
2. Orang yang lanjut umur, yang tidak upaya kerana kekurangan tenaga.
3. Kanak-kanak bersekolah
4. Ibu-ibu mengandung dan menyusu anak
5. Pesakit yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan
6. Pesakit seperti ulcer perut, jantung, kanser, sakit kulit, rambut gugur, tidak ada selera makan, gastrik,
7. Ahli sukan dan bina badan
8. Soya Protein ini adalah untuk semua orang yang ingin membina dan mengekalkan badan yang sihat …dan yang inginkan kulit yang cantik

Akhir kata, lepas kita dah studi tentang ESP, jom baca pulak pengakuan seorang ibu. Apa katanya setelah 2 bulan consistent makan ESP ( ni baru 2 bulan..kalo 2 tahun tak tahula cemana terujanya.... tu yg dok over2 excited cerita pengalaman....hihihi)

Cerita Mommy Icha

"......semasa minggu pertama makan ESP, perubahan paling ketara kelihatan pada icha. selain daripada ruam-ruam kat muka dan tubuh icha kian berkurangan (dah hilang terus!), saya juga perasan yang icha akan bangun dengan lebih ceria pada setiap pagi. kiranya takdelah bangun-bangun nak mengempeng terus! saya percaya ini adalah kerana icha kenyang. ESP membantu membanyakkan susu dan membuatkan susu badan jadi pekat.

untuk diri saya pulak, alhamdulillah saya makin cergas dan makin kurang tidur. lepas tu, saya perasan yang habit makan saya dah kembali normal. kalau tidak, saya makan macam 'orang gila' sebab asyik lapar kerana BF. tapi, dengan pengambilan ESP alhamdulillah .. badan saya dah susut balik. hehehe.. tak jadi nak montel you... icha jek makin montel.

ringkasnya, faedah yang saya dan icha dapat hasil consume ESP (bersama Vitalea, B complex, Vitamin C, Alfalfa & Ostematrix) :-

1. kulit kami makin cantik ; icha makin gebu dan putih melepak ; emak dia kalau malas cuci muka pun okey lagi.. tapi jangan buat selalu!
2. berat icha bertambah dengan berkala dan normal pada 1.1 kg setiap bulan. malah graf icha pun pada level 90%! marvellous kan?
3. saya lebih bertenaga, kurang tidur siang, kurang lapar.
4. berat badan saya dah susut balik seperti asal sebab saya makan bila perlu je (dah kenyang makan ESP). so, kalau nak kurus sikit2 macam saya boleh juga dengan ESP ni.
5. icha mudah tangkap apa yang diajar sebab protein bantu pembentukan sel otak. otak terdiri daripada protein.
6. icha juga baby yang kuat. dia tak pernah demam walaupun kena inject, malah tak pernah meragam walaupun dalam masa 2 bulan ni kami sekeluarga asyik travel ke johor, terengganu, kedah, penang, melaka ..

NAK TAHU 16 RAHSIA ESP? Nanti CSS akan bagitau...

Apa tunggu lagi..berminat untuk dapatkan ESP ni?





======================================
BAGAIMANA NAK ORDER ESP SHAKLEE?
======================================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.
 ESP Shaklee
Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top