0

Kenapa Vitamin C Shaklee Sangat Istimewa ?

Sustained Release - vitamin C ni dilepaskan secara perlahan-lahan dalam badan, supaya vitamin C ni kekal dalam badan kita, barulah ianya tak membazir. Kiraannya ialah 100mg sejam untuk 1 tablet.

Bioflavonoids - satu elemen penting supaya vitamin C ni mudah diserap kedalam badan kita.

7 biji OREN - hahaha, satu tablet vitamin C ni sama dengan 7 biji oren.
Kalau korang boleh ngap 7 biji oren sehari, memang powerlah.

Kenapa Vitamin C Penting untuk Perokok ?

Sebenarnya yang tak merokok pun penting jugak, lagi-lagi orang biasa. Tapi memang antara golongan yang sangat perlukan vitamin C ialah orang yang merokok kuat ni. Merokok boleh menjejaskan vitamin C dalam badan kita. Memang kalau tak cukup vitamin C, ianya boleh menjejaskan jantung serta organ lain dalam badan. Tapi sebaik-baiknya, berhentilah merokok, hahaha. Jom baca artikel berkaitan

Nak Cantik?

Ingat C ingat Cantik. Senangnya, vitamin C ni penting untuk pembentukan kolagen dalam badan kita. Kolagen ni kalau cerita memang panjanglah jawabnya. Tapi nak awet muda macam adik Ziana Zain ni, kenalah ambil vitamin C. Tapi janganlah sampai ekstrem sehingga cucuk dekat muka. Cukuplah telan vitamin C shaklee, mudahkan.


Manfaat Lain Vitamin C

Banyak lagi manfaat lain yang boleh korang dapati, selain banyak gila testimoni yang bersepah dekat luar sana. Oklah, yang paling best sekali tentulah kulit cantik berseri. Tapi jom kita tengok manfaat dan kepentingan lain vitamin ni untuk kita:

Menjaga Saluran darah - Ianya membantu metabolisme kolestrol, iaitu pembentukan hempedu untuk membakar lemak. Orang yang ada darah tinggi perlukan vitamin C, dapat mengelakkan strok dan jantung tersumbat.

Detoksifikasi - vitamin C membantu proses detoks, berupaya mencantumkan bahan logam bahaya seperti plumbum, raksa,arsenik dan lain-lain. Ianya mampu menjaga buah pinggang agar tidak rosak

Kurangkan STRESS - stress boleh menyebabkan vitamin C berkurangan dalam badan, jadi kena ambil vitamin C. Ianya mengeluarkan hormom antistress dan interferon ( hormon imunisasi)

Penyakit SKURVI - kalau rasa gusi berdarah, luka lambat sembuh, kenalah ambil vitamin C, ambil dengan dos yang banyak.

Meningkatkan Sistem IMUN - bagus untuk pembentukan sel darah merah yang sihat, membantu sel darah putih menentang bakteria, memulihkan alergi hidung dan kulit, dan memerangi simptom selsema.

Memerangi kanser - antioksidan yang sangat baik untuk melawan radikal bebas dan membuang bahan kimia berbahaya dari tubuh badan.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda.

======================================
BAGAIMANA NAK ORDER VITA-C SHAKLEE?
======================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.
 Vita-C
Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.
Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top