0

Sempena promosi Collagen Powder bulan ni, pelbagai jenis testimoni yang membuktikan keberkesanan collagen sisik ikan merah laut dalam perairan Jepun ada oleh para pengguna Collagen Powder ni. Ada yang gunakan Collagen Powder ni bukan sahaja untuk kecantikan, malah untuk masalah sendi. Sebab tu lah, fungsi collagen ni ada banyak sangat untuk tubuh badan kita.

FUNGSI KOLAGEN
  • menghasilkan asid amino penting seperti :
  • lysin,prolin dan glysin yang secara khusus diperlukan oleh tubuh untuk membina struktur tisu penyokong, dan untuk mengawal fungsi sel.
  • hydroxyprolin-memberi kekuatan dan keanjalan pada tisu penyokong dan tulang glisin -melembapan kulit.
  • alanin, prolin dan asparagin -menstabilkan struktur,melembap, menegang dan menganjalkan kulit lantas mengekalkan kulit cantik serta menghalang penuaan.
  • arginin -memudahkan tidur nyenyak, menghasilkan pola tidur.
  • mengawal metabolisme tubuh dengan mencerna secara enzimatik.
  • melindungi tulang rawan pada sendi daripada enzim dan kerosakan oksidatif .
  • menegang,menganjal dan melembapkan kulit.
  • menampung air dalam tubuh.
  • meningkatkan penyerapan kalsium.
  • menguatkan salurdah dan melancarkan pengaliran darah di bawah lapisan kulit
  • meningkatkan isyarat induksi
  • menghasilkan kualiti rambut dan kuku yang baik

KESAN KOLAGEN KE ATAS BADAN
  • memelihara ketegangan dan keanjalan kulit
  • memelihara kelembapan kulit
  • menyokong baikpulih tisu dari kecederaan otot dan tulang
  • menguatkan otot dan tulang
  • membantu hati dalam proses detoksifikasi(buang toksin)
  • memelihara kelenturan sendi
  • mengurangkan keradangan(inflammation)
  • memberi tenaga
  • membantu pola tidur
  • memulihkan penyakit saraf dengan membina semula lapisan protin pada saraf

JERAGAT TEBAL HILANG!

Bila orang tegur 'benda' kat hidung, mak saya senyum2 sahaja kerana malu jeragat yang tebal dikatakan kotoran.

Saya suruh mak cuba Shaklee Collagen Powder, bila mak saya mengadu pada saya.

Alhamdulillah sebulan je dah nampak kesannya! Jeragat hitam yang tebal mula menipis malah garis2 halus turut berkurang.

Tak sia-sia keluar duit sikit untuk orang yang kita sayang kan?
Salah satu testimoni seorang pengguna lelaki yang belum sampai sebulan lagi guna Collagen Powder. Nampak kan tekstur kulitnya. Dah macam kulit telur gitu gebu licinnya. Wajib beli juga untuk suami anda ye, para isteri

Kalau jeles suami aje guna, anda para isteri pun boleh guna jugak sekali!

Dapatkan harga promo Collagen Powder bulan ni! Harga asal RM 298.00
Harga promosi lagi la menjunam jatuh

Perubahan memang ketara. Liang pori mengecil. Masalah jerawat. Parut jerawat hilang.

Ni lah kesan penggunaan Collagen Powder, sisik ikan merah yang diambil dari laut dalam perairan Jepun. Bukan ikan merah biasa-biasa tu tau. Sebab tu lah Collagen Powder ni mudah bagi kesan yang ketara.

Nutritionist shaklee menyarankn agar kita ambil Collagen Powder secara berterusan sebanyak 4 kotak atau selama 8 minggu untuk kesan dia yang memang kebabom. Tapi kan...ada sesetengah orang amek dalam 5 sachet pun dah nampak kesan. Kerana apa? Kerana produk ni sisik ikan nya memang dah umphhhh jadi hasilnya pun umpphhh la


Untuk siapa kalau bukan untuk suami tercinta. Kan?
Perubahan memang ketara. Liang pori mengecil. Masalah jerawat. Parut jerawat hilang.

Ni lah kesan penggunaan Collagen Powder, sisik ikan merah yang diambil dari laut dalam perairan Jepun. Bukan ikan merah biasa-biasa tu tau. Sebab tu lah Collagen Powder ni mudah bagi kesan yang ketara.

Nutritionist shaklee menyarankn agar kita ambil Collagen Powder secara berterusan sebanyak 4 kotak atau selama 8 minggu untuk kesan dia yang memang kebabom. Tapi kan...ada sesetengah orang amek dalam 5 sachet pun dah nampak kesan. Kerana apa? Kerana produk ni sisik ikan nya memang dah umphhhh jadi hasilnya pun umpphhh la


JERAWAT BATU BERNANAH DAH TAKDA!

Dulu segan sangat nak tengok cermin apatah lagi nak bergambar. Jerawat batu ditambah bernanah memang ngeri sangat

Pelbagai set penjagaan wajah Fazie cuba tapi tak membuahkan hasil yang memuaskan.

Setelah konsisten dengan set kulit Shaklee,kini jerawat parah sudah berubah ke jerawat pasir. Fazie makin optimis, InshaAllah kulit bersih,halus mulus akan jadi milik
Fazie nanti.

Rawatan dari dalam mempercepatkan proses perawatan kulit.


Kegilaan Collagen Powder Shaklee, liang pori mengecil!

Ni baru 4 sachet Collagen tau. Itu lah penangan sisik ikan merah yg ada di laut dalam perairan Jepun.

Sisik ikan merah ni tahan tekanan laut dalam, jadi sumber kolagen tu adalah premium. Saiz Collagen yg kecil mudahkan Collagen untuk diserap ke dalam tubuh dengan efektif & berkesan.

=========================================
BAGAIMANA NAK ORDER COLLAGEN POWDER?
=========================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.
 Collagen Powder Shaklee

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati HARGA ISTIMEWA.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top