0
Pada yang tak tahu, harini adalah hari terakhir untuk harga offer produk Collagen Powder. Produk Collagen premium yang bukan sekadar untuk kulit cantik, malah untuk mata, sendi, usus, sistem imun tubuh dan keseluruhan tubuh. Ada jugak yang tanya kenapa harga Collagen Powder mahal sangat. Mahal ke kalau nak dibandingkan dengan hasilnya? Rata-rata yang ambil sachet Collagen ni mengakui kesan boleh dirasakan seawal 2-3sachet.

Kenapa cepat sangat kesan? Ada bahan kimia ke ape? Tak ada pun. Yang ada hanyalah collagen daripada sisik ikan merah yang duduknya 5,000 meter di dalam perairan Jepun sana. Jadi harga setanding hasil dan takkan sama dengan produk collagen buah-buahan atau pun marine ikan air tawar.




Pada tahun 1996, seorang profesor dari Perancis ada buat kajian pasal sumber kolagen terbaik ni. Dan hasil kajian tu kata sumber ikan yang hidup di laut dalam bawah paras 2000 meter adalah sumber kolagen yg terbaik. Cuba bayangkan kalau kereta masuk laut sedalam 2,000 meter tu, dah pasti habis kemek dah tu. Tapi ikan yang boleh hidup sedalam tu bermaksud sangat tahan lasak, sisik licin & tegang malah sangat elastik!!


Ikan merah yang Shaklee amek ni hidup kat laut dalam mana???? Ikan merah ni hidup di kedalaman 5,000 meter dalam paras laut ye! Sebab tu lah sumber kolagen dari ikan merah sangatttttttt berkualiti. Bukan je cantik kulit malah untuk tulang & seluruh organ dalaman badan kita.


Harga asal 15sachet RM 298.00

Untuk rangkaian testimoni, boleh lihat di sini Bukti Keberkesanan Collagen Powder dan juga di sini
testimoni Collagen Powder

Untuk dapatkan harga istimewa, boleh hubungi saya di

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top