0

Kata orang, nak cantik harus berhabis serba serbi. Ambil itu dan ini. Telan dan tempek itu dan ini. Pada saya kenapa bersusah payah kalau dah sampai teruk macam tu. Dah makan produk Collagen takda kesan, orang suruh makan vitamin B, vitamin C, vitamin E pulak. Habis semuanya diambil sampai muak nak telan. Sebenarnya tak perlu bersusah payah pun. Bayangkan dengan sekali minum, dah termasuk dengan Collagen, vitamin B dan vitamin C, manfaat sendi, kulit, mata, rambut, usus dan banyak lagi. Produk apa? Semestinyalah Collagen Powder Shaklee.


Kita orang Malaysia ni bertuah tau sebab ada produk Collagen Powder ni. Para pengedar kat Amarika sana punya jeles diaorang takda produk ni dalam pasaran Shaklee Amarika. Ye la, orang Malaysia kan semua suka dengan produk Collagen ni. Tapi bukan sebarang bahan dalam ni.

Sisik ikan merah adalah sumber kolagen terbaik. Merupakan ikan laut dalam, kurang pencemaran, tahan lasak dan kadar penyerapan yang tinggi berbanding kolagen haiwan lain.

Biji Camellia Japonica, terdiri daripada asid oleik yang dapat melembapkan kulit secara hebat, juga merupakan antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas.

Juga dikenali sebagai Ginseng Brazil, bilamana bergabung dengan ekstrak bii Camellia Japonica akan membantu formasi kolagen dan asid hyaluronic. Asid ini memainkan peranan penting dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut, lembap dan licin.

Vitamin C menggalakkan penghasilan kolagen dan menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita. Vitamin B meningkatkan metabolisma karbohidrat, lemak dan protein untuk membebaskan tenaga yang diperlukan untuk penghasilan kolagen.

Kat sini dah jimat dua produk. Tak payah nak beli Vitamin B dan Vitamin C secara berasingan. Jimat duit!

Elastin memelihara kulit menjadi fleksibel dan tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik.

Ini lah kesan untuk kulit yang boing boing boing apabila disentuh dan dibelai oleh suami
Glukosamin ekstrak kekerang adalah penting dalam sintesis cecair synovial yang membekalkan pelincir kepada sendi-sendi dan menghidrat mata untuk melegakan ketidakselesaan mata.

Buat apa kulit cantik tapi mata kering dan tak bermaya?

Shaklee Collagen Powder ada ramuan yang memastikan bukan kulit je yang fabulous tapi MATA pun cantik, lembab, bermaya, dan tidak stress.

Membantu mengimbangi mikroflora usus dan membantu membina semula usus yang sihat, yang mampu meningkatkan penyerapan kolagen.

Usus kalau tak sihat, apa-apa pun tak boleh serap. Shaklee nak pastikan semua bahan dalam kolagen diserap oleh anda dengan maksimum. Takde lah yang membazir, keluar ikut najis.

========================================
BAGAIMANA NAK ORDER COLLAGEN POWDER?
========================================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top