0
Menjelang bulan puasa ni mesti ramai yang set target nak kelihatan kurus dan juga kulit lebih cantik di hari raya nanti kan? Bukannya lama pun tempoh masa 30 hari tu kan. Ada yang tertanya-tanya, bolehkah jerawat kecut, parut jerawat pudar dan berat badan turun dalam masa yang sama? Ya boleh! Umi sendiri dah mengalaminya. Perubahan yang Umi tak sedar sangat tapi bila ramai yang menegur, dah terbukti dan sah la kan! Sama la macam testimoni customer ni.


Untuk parut jerawat, KENAPA VITAMIN E?

Vitamin E telah terbukti berkesan untuk mengurangkan parut jerawat serta parut-parut lain. Ini kerana Vitamin E mengandungi antioksidan yang tinggi. Ciri ini membantu untuk menggalakkan penyembuhan kulit dan apabila disapu pada kulit, parut dapat dikurangkan atau dihapuskan. Pastikan anda memilih kepekatan yang tinggi sekurang-kurangnya 400 i.u dan dalam bentuk kapsul, kerana ianya lebih mudah digunakan. Anda hanya perlu mengambil jarum dan cucuk kapsul itu, picitkan sedikit Vitamin E ke jari dan sapu ke kawasan parut.

TIPS PEMILIHAN VITAMIN E
======================

Terlalu banyak vitamin E di pasaran. Nak beli yg mana satu?? Ambillah Vitamin E yang asli, cuba semak label pada botol, pastikan ianya d-alpha tocopherol. Pastikan juga Vitamin E itu beserta sekali unsur selenium agar penyerapan berlaku dengan lebih baik.


Jerawat batu/degil, KENAPA ALFALFA COMPLEX?

Bagi mereka yang ada masalah kritikal dengan jerawat yang tak berhenti-henti menghujani kulit wajah atau badan, mungkin tiba masanya anda pertimbangkan untuk detox darah anda pula. Mungkin ada kandungan dalam darah kita yang mengalir ni masih belum dicuci sepenuhnya dari toksin-toksin yang banyak pelbagai sumber. Contohnya pencemaran , stress, makanan tidak seimbang, gaya hidup dan sebagainya.

Anda sibuk? Tak sempat nak berbekam dan sebagainya. Jangan risau. Anda hanya cuci darah dari dalam tanpa perlu anda nak perlu cucuk kat mana-mana. Hanya sekadar mengamalkan suplemen Alfalfa Complex Shaklee sahaja. Betulkah?? Ye...Alfalfa merupakan salah satu herba terbaik dalam berfungsi sebagai agen detox.


Nak licinkan kulit wajah, KENAPA ESP SOY PROTEIN?

1) ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk 9 asid amino penting.
2) Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.
3) ESP mengandungi 5 vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones
4) Soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO).
5) Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik.


BERKESAN KE?


Jika anda berminat ingin mencuba dengan kaedah yang sentiasa semulajadi, sentiasa selamat, sentiasa berkesan

Vita-E Complex RM 149.00 untuk penggunaan 4 bulan
Alfalfa Complex 300biji RM 53.00 untuk 3-4 bulan
ESP 850gram RM 150.00 untuk 1-2 bulan



Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top