31.10.13

Testimoni Collagen Powder Shaklee

Apa kah Collagen Powder? Collagen Powder Shaklee terdiri daripada RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) terbukti dapat memperbaiki tekstur kulit wajah dan menghilangkan kedutan. Selepas penggunaan selama 8 minggu, keputusan menunjukkan kulit menjadi lebih baik secara menyeluruh.

Collagen Powder terbukti berkesan untuk:

- Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
- Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
- Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
- Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
- Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
- Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
- Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
- Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
- Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Rasa cam tak percaya pun ada gak sebab nampak cerah skit. Dh pakai tudung yg sama, angle yg sama, dan di bawah lampu kalimantang yg sama. Kalau tengok skin texture rasanya tak banyak beza sebab Alhamdulillah kulit takde prob sangat cuma now kalau sentuh memang rasa halusss sgt.

Pic belah kiri tu adik tlg ambilkn gmbr Nad 2 minggu lps sblm start try Collagen Shaklee. Pic belah kanan ni ambik pagi td oleh hubby. Blur skit compared to belah kiri.

Nad mkn collagen ni 2 sachet every day for the first 1 week. Dan lepas tu 1 sachet sehari. Selain tu nad konsisten minum ESP skali ngan Collagen, pakai pencuci muka Nutriwhite Shaklee dan Overnight Renewal Cream Nutriwhite Shaklee jgk. Will continue for another 6 weeks (clinical studies menunjukkan kesan kulit lebih gebu selepas penggunaan 8 minggu).

MASALAH LIANG PORI?

Testimoni : Sejak pengambilan Collagen Powder, kesan jerawat dah takda. Kulit licin dan gebu. Liang roma makin mengecil. Ni baru pakai 10 sachet. Tak sia-sia grab 2 box Collagen Powder sempena promosi bulan ni.

Gambar 1st:
SEBELUM KENAL SKINCARE SET SHAKLEE
~ tona kulit lgsung tak sekata, jerawat, liang pori kulit besar... berminyak ! dalam handbag wajib kene ade tisu penyerap minyak tu...huhu

Gambar 2nd:
~ selepas mengamalkan skincare set SHAKLEE (VITA C + VITA E + B-COMPLEX + ESP). tona kulit sekata, tak berminyak seteruk dulu walaupun tengah panas n keletihan, NO jerawat at all.. alhmduillah...

Gambar 3rd:
~ alhmdulillah..selepas 10 sachet menggunakan COLLAGEN POWDER sanggt hepi takde masalah kulit wajah...liang pori sangat2 mengecil..wajah lebih bseri

Gebu dengan hanya 7 sachet collagen!

1 kotak Shaklee Collagen Powder mengandungi 15 sachet. Kiranya selepas hanya menghabiskan setengah kotak pun kulit muka dah lebih gebu, lebih cerah dan blackheads hilang terus dan jeragat lebih pudar.

Daripada hasil kajian klinikal Shaklee, Shaklee Collagen Powder mampu memberi kesan terbaik dengan penggunaan selama 8 minggu dengan pengambilan setiap hari.








Hanya dengan mengamalkan Collagen Powder sebanyak 3 kotak, muka beliau kembali muda..berseri dan tegang..nampak moist. Beza memang berbeza!














 Di usia 30 tahun, wajah muda kelihatan seperti 25 tahun. Sebaliknya ketika tidak mengamalkan Collagen Powder, usia 25 tahun kelihatan seperti 30 tahun. Terbukti ssia bukan penghalang dan usia bukan pengukuran untuk kulit wajah yang awet muda. Bajet nya hanya dengan Collagen Powder & ESP.












 Kulit bersinar dengan Collagen Shaklee!

Seminggu pengambilan dah mula menampakkan kesan sebab muka kusam. Jerawat dah kurang. Muka nampak kemerahan pink semulajadi. Bekas parut jerawat dah hilang. Eyebag dah takda. Badan makin cergas. Sepeket untuk 2-3 hari lak tu.

 Testimoni Collagen Powdr Shaklee.

Kulit kelihatan lebih cerah, kedutan sudah tak kelihatan! 










 Muka dah tak kering lagi, bibir tak pecah atau kering, lingkaran gelap bawah mata dh takda, lenguh2 badan pun dh hilang.Tapak kaki jugak makin better, pecah2 kat tumit dah kurang, liang roma pada muka memang dah takda.












Sejak pengambilan Collagen Powder, kesan jerawat dah takda. Kulit licin dan gebu. Liang roma makin mengecil. Ni baru pakai 10 sachet. Tak sia-sia grab 2 box Collagen Powder sempena promosi bulan ni.
Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Fb : http://www.facebook.com/nazrah Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

22.10.13

Fenomena produk kolagen Malaysia

Kenapa Collagen Powder Shaklee baru muncul setelah berlambak produk Collagen Powder ada dipasaran?


Ini kerana Shaklee menjalankan kajian terperinci dan teliti bertahun-tahun sehingga berjaya menghasilkan produk yang terbaik dan berkesan, barulah akan dipasarkan. Begitulah juga Shaklee Collagen Powder. Ia dihasilkan setelah melalui pelbagai kajian klinikal rapi dibawah pemantauan puluhan saintis. Lalu terhasillah Shaklee Collagen Powder (SCP) yang unik dan berkesan ini.

SCP dihasilkan daripada sisik ikan merah dari laut dalam yang bebas dari pencemaran air.Sisik ikan merah (Red snapper scale – RSS ) merupakan sumber terbaik collagen kerana ia merupakan collagen yang tahan lasak. Kenapa perlukan collagen yang tahan lasak? Ini kerana collagen merupakan gentian tisu yang mudah rosak dan kendur akibat tindakan tekanan dan bahan kimia.

Collagen yang baik ialah collagen yang mampu menahan tekanan dan mempunyai elastisiti yang tinngi.RSS pula mempunyai ciri berikut :

  • Sangat lasak – mampu menahan tekanan berkapasiti 60 pound.
  • Sangat elastik – kadar elastisiti sangat tinggi.
  • Kepaduan sel sangat tinggi
  • Kadar kelembapan tinggi.
  • Molekulnya halus dan mudah diserap oleh tubuh



Oleh kerana itu Shaklee telah memilih Red Snapper Scale untuk dijadikan sumber kepada Shaklee Collagen Powder. SCP mengandungi 4000mg collagen RSS.Yang menjadikan SCP ini lebih unik ialah kerana ia bukan terdiri dari collagen RSS semata-mata. Shaklee telah menggabungkan kesemua bahan yang bermanfaat untuk penyerapan collagen ke dalam sistem tubuh, serta yang bermanfaat untuk kesihatan dan kecantian menyeluruh ke dalam Shaklee Collagen Powder.

6 Bahan hebat lain yang di lengkapkan dalam Shaklee Collagen powder :

  • Probiotik Lactobacilus acidophilus untuk meningkatkan penyerapan SCP dalam usus kecil.
  • Camellia japonica seed extract – kaya dengan oleic acid untuk meningkatkan kelembapan kulit. Turut mengandungi isoflavones yang sangat baik untuk kesihatan (menurunkan kadar kolesterol)
  • Pfaffia extract – synergy kepada Camellia japonica, bersama-sama mereka menyokong penghasilan hyaluronic acid yang sangat baik untuk kecantikan.
  • Vitamin C – untuk kecantikan kulit dan antioxidant penting untuk kesihatan.
  • B-complex – untuk sokongan sistem saraf yang baik dan untuk kecerahan kulit.
  • Shellfish extract – sumber glucosamine untuk penghasila synovial fluid yang bermanfaat untuk sendi.

Sebab itu kami berani mengatakan bahawa Shaklee Collagen Powder adalah supplement collagen terbaik dengan gabungan 7 bahan terbaik untuk manfaat kesihatan dan kecantikan.

Gabungan 7 bahan hebat di atas terbukti memberi kesan positif berikut :

  • membantu menguatkan rambut & merangsang pertumbuhan semula.
  • mengekalkan kesihatan kuku
  • membantu mengurangkan parut
  • menghilangkan tanda penuaan
  • menguatkan tulang
  • membantu mengurangkan kesakitan dan geseran sendi
  • memperbaiki penglihatan
  • memastikan otak sentiasa sihat.

Harga pasaran RM 298.00 (exclude postage). Harga offer? Mestilah menjimatkan!!! Untuk info, hubungi

Call / SMS / WA : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Fb : http://www.facebook.com/nazrah
Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

11.10.13

Kenapa produk kolagen lambat memberikan kesan?


Pernah ada orang tanya, kenapa makan/minum berkotak-kotak kolagen tapi dapat kesan yang sangat lambat? Macam mana nak dapat kesan kolagen ni dalam masa yang boleh diterima dek akal pemikiran? Jika anda pernah ada pertanyaan sedemikian, mungkin apa yang anda cari ada di sini.

Sebelum tu, kenapa perlunya kolagen dalam badan kita?


Kolagen adalah sekumpulan protein yang menghubungkan dan menyokong tisu badan yang lain, seperti kulit, tulang, saluran darah, tendon, otot, dan tulang rawan. Ia juga menyokong organ-organ dalaman dan juga terdapat dalam gigi. Kolagen membentuk 30% daripada 100,000 jenis protein yang wujud di dalam tubuh manusia.

Apakah fungsi kolagen? Fungsi kolagen adalah untuk
  • Menkonfigurasikan tubuh badan secara selamat dengan menggabungkan sel.
  • Membekalkan oksigen dan nutrien.
  • Mengumuhkan bahan sisa di dalam badan.
Semakin berusia, kolagen semakin hilang.


Graf ini adalah daripada kajian antarabangsa. Graf menunjukkan jumlah kulit dan tulang, dan perubahan kulit di kalangan wanita berusia antara 20 dan 69 tahun. Bukti ini membuktikan bahawa tanda-tanda penuaan hadir kerana kekurangan kolagen. Sintesis kolagen aktif sehingga awal 20-an, namun akan mula menurun sekitar usia 25 tahun.

Mengambil sumber collagen berkualiti tinggi → sumber collagen menggalakkan sintesis kolagen dalam badan → mengembalikan kolagen kepada yang asal → meningkatkan penampilan kulit dan tulang / kesihatan saluran darah → menangani kesan-kesan penuaan

Kesan anti-penuaan dengan kolagen

Kolagen yang berkualiti tinggi dijangka dapat menggalakkan kesan anti-penuaan yang berikut

1. Meningkatkan ketumpatan tulang
2. Pertumbuhan rambut
3. Menghilangkan sakit sendi
4. Menyegarkan dan menyuburkan kulit
5. Mengukuhkan payudara
6. Mengurangkan sembelit

Dengan kemajuan terkini dalam teknologi perubatan serta R & D yang telah berkembang dengan pesat, produk kolagen bukan sahaja boleh digunakan dalam menyembuhkan penyakit tetapi juga dalam cara untuk mengekalkan perasaan menjadi muda dan kelihatan muda. Inilah yang telah ditakrifkan sebagai "Anti-Penuaan", yang kini merupakan istilah umum yang diterima secara meluas dan digunakan. Cara yang paling mudah dan yang paling pasti mempunyai kesan-kesan anti-penuaan adalah untuk mengambil kolagen adalah dalam bentuk makanan tambahan.

Berapa Banyak Collagen Yang Kita Perlukan?

Dalam usaha untuk meningkatkan sintesis kolagen dalam badan, kita perlu mengambil 2.5g - 5g kolagen setiap hari. Walaupun mengambil 2.5g setiap hari akan mengekalkan kesihatan kitaa, kita digalakkan untuk mengambil 5g kolagen setiap hari untuk akan meningkatkan kesihatan. Jika kita mengambil jumlah 2.5g - 5g kolagen melalui pemakanan makanan yang kaya kolagen, badan kita akan memerlukan antara 250g - 500g makanan kaya kolagen tersebut setiap hari.

Makanan Kaya Kolagen

Ia adalah sukar untuk mendapatkan jumlah yang diperlukan kolagen dari pemakanan harian kita. Dan adalah MUSTAHIL untuk makan 250 gram-500 gram sehari makanan tertentu seperti: sirip ikan yu, kaki babi atau sayap ayam.

Sudah tentu, kita harus mengelak daripada berbuat demikian kerana makanan ini mengandungi tahap kolesterol yang tinggi. Penyelesaian optimum adalah untuk mengambil kolagen melalui dietary supplement.

Kolagen dari haiwan adalah tidak sihat kerana kandungan lemak yang tinggi.





Penyelesaian optimum adalah untuk mengambil kolagen melalui makanan tambahan.



Supplemen adalah cara yang mudah untuk membekalkan kolagen kepada tubuh sambil kita boleh mengelakkan lemak dan kalori yang tidak diingini.



MITOS PRODUK KOLAGEN

Meletakkan kolagen secara langsung pada kulit kita sama sekali tidak mempunyai kesan. Kolagen dijangka mengurangkan iritasi kulit dan memberi kelembapan, namun ia dikatakan bahawa molekul kolagen adalah terlalu besar untuk dapat menyerap ke dalam kulit. IANYA ADALAH MITOS kerana terdapat produk kolagen yang mempunyai molekul yang rendah!


Collagen Powder

Untuk rasa lebih sihat, kulit lebih muda menawan

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

* Berat molekul diukur dalam unit Dalton


sumber gambar utama http://www.suisseplus.comhttp://www.dr-wellness.net, www.shaklee.com.my

Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Fb : http://www.facebook.com/nazrah Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

9.10.13

Kepentingan kecantikan dalaman


Pada kebanyakan orang, kecantikan adalah sesuatu yang kita boleh lihat di cermin yang mana menampakkan wajah yang cantik, memakai mekap ataupun boleh memakai pakaian yang bersaiz S. Walaubagaimanapun, kecantikan sebenarnya adalah mengenai kesihatan dan kesejahteraan tubuh badan. Mempunyai kulit yang sihat tidaklah sesukar yang didapati oleh ramai orang. Ikuti langkah yang berikut yang sangat mudah diaplikasikan bagi mendedahkan kecantikan dalaman anda untuk kulit yang lebih sihat dan bersinar.

Langkah 1 - Makanlah untuk dapatkan kulit yang sihat bersinar
'Anda adalah apa yang anda makan' bukan sahaja mempengaruhi keseluruhan kesihatan dan nutrisi tetapi juga bagaimana kulit kita kelihatan dan dirasai. Kajian terbaru mencadangkan bahawa dengan memakan makanan yang kaya dengan protein, kolagen dan nutrien polyphenol boleh membekalkan kesan anti-penuaan yang sangat berguna.

Protein
Protein adalah salah satu nutrisi penting yang diperlukan oleh tubuh badan kita. Pengambilan protein yang tetap boleh menggalakkan pertumbuhan otot bawah kulit dan menjadikan ianya lebih montok dan elastik. Sebagai hasilnya, ianya adalah sangat efektif untuk mencegah kelonggaran kulit dan memperlahankan proses penuaan.

Kolagen
Apabila umur kita semakin meningkat tua, protein yang terdapat dengan banyak di dalam badan akan hilang. Menambah sumber kolagen dengan makanan tambahan boleh menggantikan kolagen yang hilang dan membantu kita untuk mendapatkan kulit yang lebih kukuh, mengurangkan kemunculan kedutan serta meningkatkan keanjalan dan kelembutan kulit.

Nutrien polyphenol
Nutrien polyphenol kaya dengan anti-oksidan yang mana membantu melawan kerosakan radikal bebas. Kajian menunjukkan bahawa dengan pengambilan nutrien polyphenol di dalam diet seharian membantu untuk memperbaiki dan meningkatkan fungsi sel serta mewujudkan lebih sel-sel baru yang membantu dalam melambatkan proses penuaan.

2. Menjaga kulit wajah
Salah satu perkara penting untuk menjaga kulit wajah adalah dengan melindunginya daripada matahari. Pendedahan kepada matahari dalam tempoh yang berpanjangan boleh menyebabkan kedutan, titik penuaan dan pelbagai lagi masalah. Kita haruslah menggunakan produk yang semulajadi, lembut pada wajah untuk membantu menyuburkan dan memanjakan kulit wajah.

3. Kehidupan gaya hidup yang positif boleh membuatkan kulit wajah anda lebih muda
Caranya adalah dengan melakukan senaman seperti yoga, berjalan kaki atau berenang boleh membantu untuk mendapatkan kulit yang bersinar serta boleh memberikan badan rasa bertenaga. Jalanilah hidup tanpa stress kerana stress boleh mempengaruhi kulit wajah dan juga penuaan kulit wajah. Meminum air juga menhidratkan kulit dari dalam dan membantu melawan kulit yang kering dan mengelupas.

Shaklee membekalkan anda dengan nutrien yang diperlukan untuk kulit yang sihat, bersinar dan berseri untuk memancarkan kecantikan dalaman.

Shaklee Collagen Powder (SCP)
Untuk rasa sihat, kulit yang kelihatan lebih muda. SCP terdiri daripada 4,000mg propriterari RSS (Red Snapper Scale) dengan berat molekul yang sangat rendah iaitu lebih kurang 1000 Dalton untuk penyerapan yang sangat baik. SCP menyokong kecantikan luaran dan dalaman serta telah dibuktikan memberikan peningkatan di dalam penampilan kulit wajah dan mengurangkan kedutan selepas penggunaan 8 minggu. (Rujukan : A Study on the Usefulness of Orally Administered Collagen Peptides Derived from Edible Marine Fish Scales on Human Skin and Hair. Yuzo Fujimoto et al. FRAGRANCE JOURNAL, May 2007)


Vivix
Campuran botani yang unik iaitu Polygonum cuspidatum, Muscadine grape, European elderberry dan Purple carrot yang kaya di dalam sumber nutrien polyphenol yang membantu untuk kesihatan yang optima.








ESP Isolate Protein
ESP adalah produk berasaskan tumbuhan, secara biologinya mengandungi sumber protein lengkap yang rendah lemak, bebas kolestrol dan lengkap dengan asid amino perlu. Satu sudu ESP membekalkan 14gram protein soya berkhasiat yang membantu untuk mengekalkan otot, memperbaiki tisu serta fungsi enzim dan hormon yang teratur.







NutriWhite
NutriWhite menawarkan 16 nutrien herba terpilih daripada 16 buah negara yang berbeza. Eksklusif untuk Shaklee, set penjagaan kulit wajah ini adalah semulajadi, lembut dan berfungsi dalam lima cara untuk mencerahkan kulit, melicinkan wajah akibat tona tidak sekata dan memberikan wajah berseri.







sumber gambar utama http://www.dailymail.co.uk
Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Fb : http://www.facebook.com/nazrah Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss * These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease. Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading

4.10.13

Siapa yang tak nak kulit sehalus bayi, kan?


Masa bayi baru lahir, tubuh bayi ni penuh dengan kolagen, sebab tu lah comel dan gebunya baby-baby ni sampaikan kita naik geram. Dah tu bila kita umur 25tahun, tubuh mula memperlahankan penghasilan kolagen. Yang seterusnya pada umur 35tahun, tubuh terus berhenti menghasilkan kolagen. Jadi semakin berusia, kolagen semakin hilang.

Graf kat bawah tu adalah daripada kajian antarabangsa. Graf menunjukkan jumlah kulit dan tulang, dan perubahan kulit di kalangan wanita berusia antara 20 dan 69 tahun. Bukti ini membuktikan bahawa tanda-tanda penuaan hadir kerana kekurangan kolagen. Sintesis kolagen aktif sehingga awal 20-an, namun akan mula menurun sekitar usia 25 tahun.

Mengambil sumber collagen berkualiti tinggi → sumber collagen menggalakkan sintesis kolagen dalam badan → mengembalikan kolagen kepada yang asal → meningkatkan penampilan kulit dan tulang / kesihatan saluran darah → menangani kesan-kesan penuaan


Sebab itu lah ramai yang berebut nak makan produk kolagen. Nak lambatkan proses penuaan katanya. Umur memang tak boleh nak disekat ketuaannya (sila baca: peningkatannya)



Dan kolagen bukan berkisar tentang kulit dan kecantikan sahaja, tetapi melibatkan kesihatan keseluruhan tubuh manusia. Kulit yang anjal, tubuh yang sihat, sendi selesa tanpa rasa lenguh-lenguh, rambut dan kuku yang cantik masih boleh dijaga apabila kita ambil suplemen kolagen.

Apakah kriteria pemilihan produk kolagen?

1) Lebih baik pilih dalam bentuk makanan dari di suntik untuk memastikan sistesis enzim mengoptimumkan serapan ke dalam tubuh badan
2) Pilih size kolagen sekurang-kurangnya 1000 dalton dan ke bawah. Microfine size mmbantu penyerapan yang baik kerana saiz ini adalah paling optimum diserap oleh sel, maka setiap kolagen yang di ambil up to 100% diserap dan memberi efect lebih cepat.
3) Pastikan setiap pemilihan kolagen mempunyai emolient yang unggul dan boleh mengunci kelempaban yang berpanjangan.
4) Pastikan kolagen mempunyai antioksidaan yang tinggi untuk mengurangkan kesan pra-penuaan
5) pastikan supplemen itu mempunyai elemen vitamin B-Complex untuk membantu sintesis atau pembentukan kolagen dari tubuh kita sendiri
6) Kolagen juga penting bukan sahaja untuk kekal cantik tapi kesihatan sendi juga perlu dijaga maka adanya kandungan glucosamine adalah bonus point untuk mendapat sendi yang sihat
7) pastilkan setiap kolagen itu mempunyai bahan yang merangsang pembentukan asid hyaluronic yang memberi kesan kulit lebih tegang kerana ia berfungsi mengikat kolagen dengan serat yang elastin
8) Last but not least pastikan ia SELAMAT dan tidak bertoxin kerana we want MAGIC potion into our body not TOXIC!!

Yang paling penting, semak kandungan ramuan collagen anda sekarang. Jika ramuan pertama yang tersenarai mengandungi collagen ini bermaksud YES ia memang mengandungi collagen yang tinggi.

TAPI jika ramuan pertama yang tersenarai ialah soya, koko, kopi, ekstrak buah buahan & sebagainya, ini bermaksud collagen yang anda minum tidak mempunyai collagen yang tinggi tapi perisa lain yang lebih tinggi.

Collagen Powder Shaklee adalah collagen yang saya ambil ternyata kaya dengan collagen sebab ia tersenarai sebagai ramuan pertama, lihat "fish scale extract (red snapper)". Itu adalah bukti collagen diambil daripada sisik ikan merah.

Saya survey banyak collagen kat luar ramuan utama dia ialah perisa tambahan termasuk gula dan krimer, kuantiti collagennya sikit sangat sebab tu harganya jauh lebih murah. Pilihan terbaik? Semestinya Collagen Powder Shaklee


http://www.shoppersbase.com
http://mxmato.com
















Call / SMS / WA : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Fb : http://www.facebook.com/nazrah
Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.
Continue Reading