2
Testimoni Collagen Powder Shaklee Testimoni Collagen Powder Shaklee

Apa kah Collagen Powder? Collagen Powder Shaklee terdiri daripada RSS (red snapper scale @ sisik ikan merah) terbukti dapat memperbaiki te...

Baca lagi »

1
Fenomena produk kolagen Malaysia Fenomena produk kolagen Malaysia

Kenapa Collagen Powder Shaklee baru muncul setelah berlambak produk Collagen Powder ada dipasaran? Ini kerana Shaklee menjalankan kajia...

Baca lagi »

2
Kenapa produk kolagen lambat memberikan kesan? Kenapa produk kolagen lambat memberikan kesan?

Pernah ada orang tanya, kenapa makan/minum berkotak-kotak kolagen tapi dapat kesan yang sangat lambat? Macam mana nak dapat kesan kolagen...

Baca lagi »

3
Kepentingan kecantikan dalaman Kepentingan kecantikan dalaman

Pada kebanyakan orang, kecantikan adalah sesuatu yang kita boleh lihat di cermin yang mana menampakkan wajah yang cantik, memakai mekap a...

Baca lagi »

0
Siapa yang tak nak kulit sehalus bayi, kan? Siapa yang tak nak kulit sehalus bayi, kan?

Masa bayi baru lahir, tubuh bayi ni penuh dengan kolagen, sebab tu lah comel dan gebunya baby-baby ni sampaikan kita naik geram. Dah tu b...

Baca lagi »
 
 
Top