2
Pepatah lama ada mengatakan, sayangkan isteri tinggal-tinggalkan, sayangkan anak tangan-tangankan, sayangkan suami manja-manjakan. Tapi kenapa merangkumi isteri, anak dan suami ja? Emak ayah macam mana? Jadi saya dengan rasminya menambah, sayangkan emak vitamin-vitaminkan! Maksudnya, kesihatan mak saya tu saya up kan dengan pengambilan supplemen Shaklee. Lain orang lain caranya kan. Cara saya semestinya dengan Shaklee (dah saya pun pengedar Shaklee kan).

Masalah mak

1. selalu letih, badan tak bermaya - saya berikan ESP untuk energy booster di waktu pagi dan malam sebelum tidur, B-Complex untuk tambahan tenaga jugak sebab apa yang mak makan akan ditukarkan kepada tenaga

2. sakit urat, kebas badan - saya berikan B-Complex + OsteMatrix sebab masalah urat saraf ni ada kaitan dengan Vitamin B dan juga kalsium. B-Complex mengandungi 8 jenis vitamin B yang lengkap, OsteMatrix pulak adalah sumber Kalsium seharian mak. 5biji kapsul OsteMatrix sehari dah cukup untuk keperluan tulang mak yang dah menopaus

3. tidur lena - semestinya OsteMatrix yang ada Kalsium dan Magnesium kat dalam nya tu. Magnesium ini adalah mineral yg membantu otot dan saraf kita lebih releks yg turut membantu kita utk tidur dengan lebih lena. OsteMatrix ni yang istimewanya sebab dah ada Kalsium dan Magnesium sekali. Kedua-dua mineral ni penting untuk otot-oto kita bekerja dan dengan adanya vitamin D dalam 1kapsul OsteMatrix tu, Kalsium lagi cepat diserap ke dalam tulang dan kesan tu cepat juga kita boleh rasa.



Call / SMS / WA : 019-4320059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

Catat Ulasan

 
Top