0

Selalunya mak ayah la yang risau bila anak-anak mudah kena demam, sembelit dan takda selera nak makan. Penat jugak pikir macam mana lah nak atasinya. Masak macam-macam dah tapi anak-anak tetap macam tu jugak. Paling perit masa anak-anak ngah meneran air besar. Dengan muka merah padam, kita yang sebagai ibu bapa ni la yang paling rasa sakit sekali.

Tak sangka dengan hanya sedikit penambahbaikan dari segi pemakanan, anak-anak dah takda masalah sembelit atau pun takda selera makan. Makan pun berselera ja. Kalau dulu susah sangat nak mintak makan itu ini tapi tak sangka dah boleh mintak nak tambah makanan!



MEALSHAKES adalah
>> makanan kesihatan yg rendah lemak dan rendah-glycemic
>> lengkap dengan protin, multivitamin dan serat
>> mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan
>>kaya dengan sumber kalsium dan protin yg sesuai dengan keperluan tumbesaran kanak-kanak

Siapa yang perlukan Mealshakes?
>> Kanak-kanak [terutamanya yang kurang selera makan, sembelit, mudah selsema/demam, asthma, obesiti]
>> ibu mengandung
>> ibu yang mnyusukan anak
>> lelaki & wanita yang pentingkan kecantikan kulit
>> pesakit yg baru lepas pembedahan
>> Untuk seisi keluarga

6 sebab kenapa ibu bapa perlukan MealShakes yang bukan sahaja untuk anak-anak malah untuk seisi keluarga
  • Complete Nutrients - Provides 24 types of A to Z essential vitamins, minerals and trace minerals. Deficiency in trace minerals will affects the absorption of vitamins and causes inactive enzymes. It also contains soy lecithin that works hand-in-hand with fat soluble vitamins.
  • Supplies Key nutrient to cells - Rich in protein (contain no lactose) that helps in forming skin, nails, hair, organs, blood, immunised cells etc.
  • Aids in Growing Up - Contains folic acid, biotin, rich in calcium and magnesium that are needed for building bones and cells in the growing up process.
  • Anti-Oxidants - Contains vitamins A, C, E, zinc, selenium which are the anti-oxidant components for anti-ageing.
  • Restore skin complexion - Contains complete vitamin B-Complex, iron, copper to form healthy red blood cells, thus improves the skin colour complexion. Detoxification - Rich in soluble fibre that helps the (peristalsis of colon and stomach/bowel movement) to excrete excess fat and waste from the colon and stomach.
  • Great Taste for young and old - Delicious drink with natural fructose; quick replenishment of the necessary nutrients for the body; contain no artificial colouring and artificial sugar.


Call / SMS / WA : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Add Fb saya : http://www.facebook.com/nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya
Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/cantiksss untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Catat Ulasan

 
Top