0

Kesian saya dengar kisah anak pelanggan saya yang tak selera nak makan.. mesti tak keruan kita as mom ni kan bila anak tak makan.. Tak lapar ke dierang ni? Nanti saket perut, gastrik kecik2 dah kne... Badan kurus je kite tengok... Takot nnt orang kata kita tak pandai jg anak sbb kurus kering mcm tak cukup zat...

Faheem dulu pun camtu gak! Tak mo makan...geleng2.. Stress saya.. So saya ikhtiar ..with Vanilla meal shakes.. Pergh, macam tak percaya, selera dia menjadi...

"Ummie.. Mee sup... Ummie roti.. Ummie... Nak tu nak ni.. "

Sampai sudah saya plak yg pening dia suke makan.. Hahha.. Yang paling saya suka tang Mealshake ni bukan sebab buka selera anak makan je.. Complete!!.. Ada vitamins dan minerals untuk keperluan anak membesar... Just 1 sudu teh daily as breakfast...saas yang dewasa ni pun jatuh cinta dgn rasanya, inikan budak2..

Anda ada masalah anak tak nak makan. .? Pening? Susah Hati.? Why not anda try utk anak anda. Daripada anda pening2, pikir cukup makan ke tak? Sihat ke tak? Anda susah hati pikir org kata anda tak bagi anak anda cukup makan. Walhal BF exclusive ni. Give it a try. InsyaAllah anda tak menyesal...boleh tido lena dah..


kredit to :

SupplementKlinik.Com


Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Catat Ulasan

 
Top