0
Siapa lah yang sanggup kalau berdekatan dengan insan yang ada badan berbau kan? Kau sanggup? Kita sendiri pun terkadang tak sedar yang badan kita ni berbau. Takkan la nak tunggu isyarat tutup hidung atau pun isyarat memek muka busuk daripada orang kat kita baru lah kita nak cegah badan berbau ni. Isk tak sanggup eden. Jangan kan badan, rambut, kaki, ketiak, nafas, alat sulit pun boleh berbau jugak. Penyebab bau badan ni kadang-kadang daripada gaya pemakanan kita sendiri. Mungkin akibat makan rempah ratus, daging merah, kafein atau tembakau. Kalau nak guna cara semulajadi, ada pelbagai pilihan untuk kita gunakan. Antaranya limau nipis, cengkih, kunyit, halia dan lain-lain lagi.

Pilihan saya? Saya pilih supplemen Alfalfa kerana ianya bukan sahaja membantu saya sebagai milk booster tapi juga sebagai salah satu usaha untuk menghilang badan berbau. Badan berbau juga boleh disebabkan oleh resdung dan kadar toksik badan kita yang tinggi. Peluh yang merupakan agen perkumuhan badan sedikit sebanyak menyebabkan badan berbau kerana toksik badan kita dikeluarkan melalui perpeluhan.




Berminat? Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan.

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Catat Ulasan

 
Top