0

Ahhhh jerawat! Dulu itulah reaksi saya bila tengok kat cermin. Jerawat ni kan isu popular sepanjang zaman. Dulu bila tengok cermin, mesti rasa nak picit-picit ja jerawat ni. Sudah la ambil tindakan mudah, tempek foundation tebal-tebal, mesti la teruk kan. Tapi sekarang tak lagi, tak payah nak gundah gulana macam dulu dah. Apa yang saya buat? Saya cuma amalkan pengambilan vitamin iaitu Vitamin E dan Energizing Soy Protein (ESP). Inilah perbezaan saya.


Berminat? Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Catat Ulasan

 
Top