0
testimoni vitamin eDah namanya perempuan, mesti nak yang chantek je kan. Selain tu, nak jugak dipandang cantik apatah lagi oleh insan yang tersayang. Bagi yang mencari-cari produk untuk kelihatan cantik, wajah mulus tak ada jerawat, boleh cuba untuk mengambil Vitamin E. Kat atas tu adalah salah satu testimoni pengguna Vitamin E sebelum dan selepas menggunakannya.

KEBAIKAN VITA-E ialah

1 - Mengekalkan kelembapan kulit

==>pengambilan supplement mengandungi vitamin E mencegah dehidrasi kulit. jika anda lihat seorang wanita yang berusia tetapi kelihatan muda dengan wajah yang sihat berseri, itu bererti dia mengambil vitamin E secukupnya, hmm...

2 - membantu di dalam menyerap vitamin A

==>vitamin A seperti yang terdapat di dalam karot penting untuk penglihatan dan kulit yang sihat. walau dalam kuantiti yang sedikit, vitamin A ini perlu diserap oleh tubuh bagi kegunaan di atas. pengambilan vitamin E dapat menolong menyerapnya.

3 - melawan dan mencegah jerawat

==>menyapu vitamin E sangat membantu mencegah jerawat atau jeragat dari timbul di permukaan kulit.

4 - mencegah penuaan kulit

==>Vitamin E ialah sejenis antioksidan. vitamin E melawan radikal bebas dan membuang toksin dalam tubuh. jadi vitamin E penting sebagai agent 'anti-penuaan' kerana bahan-bahan mekap yang mengandungi vitamin E dirumus khas untuk mengurangkan kedutan dan garis-garis halus di muka. pengambilan supplement dalam 400 milligram (400 IU) vitamin E setiap hari pula akan memperbaiki tekstur kulit anda, dan elakkan daripada dimusnahkan oleh pancaran matahari.

5 - elok untuk kulit yang terbakar (sunburn)

==>Vitamin E ni sejuk dan sangat berkesan menghalang rasa terbakar. sapukan pada kulit sebelum terkena pancaran matahari bagi melihat kesannya secara positif.

6 - mengurangkan parut

==>bagi perempuan yang mengandung, anda pasti mempunyai 'stretch mark' di perut. sapukan vitamin E di bahagian tersebut akan menghilangkan kesan parut. ini kerana parut terbentuk oleh collagen dan vitamin E dapat mengurangkan kekuatan ikatan molekul dalam collagen itu.

7 - mencegah barah kulit

==> Vita- E merupakan satu antioksida dan juga kerana ia dapat melindungi kulit daripada panahan pancaran matahari, gabungan kedua-dua ini sangat bagus dalam melindungi tubuh daripada kanser kulit ataupun masalah kulit yang teruk.



Testimoni dah ada. Sila la tengok.

Fullscreen capture 682012 53320 PM


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Berminat?
Hubungi saya di umi.nazrah@gmail.com atau FB facebook.com/nazrah untuk maklumat lanjut.

Catat Ulasan

 
Top